NOWE
Nie będziemy udawać – jesteśmy psiarzami , kociarzami i się tego nie wstydzimy!
Dlatego, kiedy dowiedzieliśmy się, że w tegorocznym konkursie POS STARS OOH magazine istnieje możliwość wystawienia swojej ekspozycji w kategorii PETS wpadliśmy na pomysł połączenia przyjemnego (bo kochamy robić POS-y 😎) z… jeszcze przyjemniejszym, czyli możliwością pomocy czworonogom 🐕🐈.
Nasza realizacja KOŚĆ DLA PSIAKA to nie tylko ekspozycja prezentująca karmy dla zwierząt. To przede wszystkim chęć zwrócenia większej uwagi na problem przepełnionych schronisk i ośrodków pomocy zwierzętom.
mają wzbudzać u potencjalnego klienta emocje — zachwycać, zaciekawiać, informować - nawet kosztem zatowarowania. Aby osiągnąć zamierzony efekt wykorzystujemy między innymi podświetlenie LED, monitory, obrotowe podstawki itp.
Z informacji od organizatorów i samej Organizacji wiemy, że część czworonogów już wkrótce znajdzie kochającą rodzinę. Kropla drąży skałę, więc jeśli choć w niewielkim stopniu mogliśmy się przyczynić, aby zmienić czyjeś życie na lepsze nie zastanawialiśmy się ani chwili.
TEKST
Po wszystkim cała zakupiona przez nas karma, która była częścią ekspozycji trafiła nieodpłatnie do kilku ośrodków opiekujących się zwierzakami do adopcji.
To nasza niewielka cegiełka, aby dać odrobinę radości tym, których kochamy.